måndag 20 juni 2011

20/6:1

Ännu en ofrivilligt ledig dag att sätta tänderna i. Vädret är inget att jubla över så det är ingen risk att jag dimper ner i solstolen och sover bort ett antal timmar där i alla fall. Kanske skulle ta tag i sakerna som inte blev gjorda sist jag hade en sån här dag?

Jag ska ringa försäkringsbolaget och fixa en hemförsäkring till nya lägenheten till att börja med. Sedan ska jag läsa ut lite böcker så att jag snart kan ta tag i något nytt läsprojekt. Utöver det finns det alltid småsaker som behöver göras och min todo-list har blivit oroväckande lång den senaste tiden. Om jag blir lite inspirerad (eller helt enkelt tar mig i kragen) skulle den nog kunna bli väldigt mycket kortare idag. Det här vädret kanske är något att jubla över ur en fåsakergjorda-aspekt trots allt?

Pälsboll är förresten fortfarande okej. Hans mage har börjat jobba igen, inte bråka, utan jobba som den ska. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar