måndag 25 juli 2011

25/7:1

Jag har en hel lista med ämnen att skriva inlägg om. 12 olika ämnen finns det på listan just nu, ämnen som jag har åsikter om och som jag har tänkt delge dem av er som är intresserade. Jag längtar faktiskt efter att kunna sätta mig ner och skriva i någon timme, läsa igenom, sudda, skriva om och publicera.

Men just nu finns det ingen tid för det. Jag har inte bloggtorka, jag har full koll på vad jag skulle kunna skriva om, men för tillfället har jag ingen ro, varken i kroppen och knoppen, för att ta mig tiden att sätta mig ner och bara skriva. Dels tar alla flyttgrejer mycket tid, men även tiden som finns utöver det använder min hjärna åt annat än att komponera texter.

Nu har jag en arbetsvecka kvar på extrajobbet, sedan är det slut med det. Om mindre än en vecka har jag lämnat mitt lantgårdsliv och hamnat permanent i Grytet. Då bör det finnas mer tid och lugn att skriva något vettigt, aningen mer genomtänkt och icke flytt- eller Pälsbollsrelaterat. Ni får ha överseende och hålla ut med några slaskinlägg här och där och däremellan ingenting alls. Jag har inte glömt av er och jag har inte bloggtorka. Jag har bara lite mycket som rör sig i huvudet rent allmänt just nu.

I´ll be back!

1 kommentar: