söndag 13 november 2011

13/11:1

Träningskort var det ja. Jag har inte smitit undan, jag ringde faktiskt till träningsstället i torsdags.

När man börjar träna där ingår en introduktion där en personlig tränare visar anläggningen och alla maskiner i gymmet samt lägger upp ett träningsprogram och ett kostprogram. Jag tror jag avsäger mig det sista, men resten vore jag dum om jag inte ser till att gå igenom med karln när det ändå ingår i hela grejen. Nu råkar det dessvärre vara så att den där introduktionsmannen är på semester och kommer tillbaka 22 november. Jag blev lite förvirrad när jag fick reda på det och visste inte riktigt hur jag skulle göra då, så jag och tjejen som jag pratade med kom fram till att jag ska fundera på om jag vill vänta med träningen helt och hållet tills mannen är tillbaka på jobbet eller om jag vill börja gå på pass tills han är tillbaka för att åtminstone göra något, och sedan ska jag ringa dem igen på måndag, alltså i morgon, och meddela vilket. Nu ska jag således komma fram till hur jag ska göra innan morgondagen nalkas.

Så, nu vet ni hur landet ligger när det gäller träningskortsgrejen. Jag återkommer i ärendet när det finns något att återkomma om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar