måndag 21 november 2011

21/11:2

På tv nyss, när de visade något som såg ut som en helt vanlig orm med konstig färg, kom plötsligt kommentaren "Det som ser ut som en orm är i själva verket en ödla utan ben". Nu känner jag mig lite korkad, men jag trodde att alla ormar var ödlor utan ben. Typ, i alla fall. Får forska vidare lite om det där någon dag.

I morgon är det gymintroduktionsdags! Hoppas, hoppas, hoppas att det är ett bra och vettigt ställe. De har ett stort tränigsutbud och öppet dygnet runt, så det verkar helt okej. Dessvärre verkar de sälja pulver för viktnedgång vilket jag inte alls tycker om, men å andra sidan lär jag inte köpa på mig det ändå så det känns inte riktigt som mitt problem. Jag får morra lite på dem om pulvret i morgon, så får vi se vad som händer sedan.

Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar