söndag 6 november 2011

6/11:2

Hallå där OBH Nordicas marknadsavdelning!
Kan någon av er ha varit klok nog att hittat hit av någon outgrundlig anledning? Inte? Nehe. Men om det mot alla odds skulle råka vara så ändå ska jag tala om att jag är på mitt allra vänaste humör just nu, så om ni skickar en OBH Nordica Ice Cream Maker till mig så ska jag testa den åt er alldeles gratis! Vadå "tack, men andra har redan testat den"? JAG har ju inte testat den så ni kan ju inte veta vad alla med samma smak som Majsan tycker om er lilla uppfinning! Jag tycker det är en alldeles utmärkt idé, så nu ligger bollen hos er.

För er som undrar vad jag bubblar om så är det en sådan här jag försöker tigga till mig:

(Nej mamma, du ska inte köpa den till mig som en "jag-vet-att-vi-inte-byter-julklappar-men-jag-råkade-köpa-den-här-till-dig-ändå-fast-nu-berättade-jag-det-i-förväg-och-då-kan-det-inte-räknas-som-en-julklapp"-present, men tack ändå!)

4 kommentarer:

  1. Jag har också sett den på reklam. Du kan väl köpa den och sedan tala om om det var något att ha. Blev själv nyfiken på den.

    SvaraRadera
  2. Köpa? Här ska inte köpas något, jag ska få den från OBH i egen hög person ju! Tror jag. Hoppas jag. Eller åtminstone vill jag det...

    SvaraRadera
  3. Ok då. Då köper jag den och är vi inte nöjda med den så kan du få en begagnad. :-)

    SvaraRadera
  4. Selma?!?
    Men om ni inte är nöjda med den för att den inte är bra är det inte speciellt snällt att kasta över den till mig. Ta hand om ditt eget skräp, liksom. ;)
    Jag sätter fortfarande mitt hopp till att OBH Nordica vaknar till liv här snart.

    SvaraRadera