måndag 10 oktober 2011

10/10:3

Jag är väldigt duktig på att få infall och kasta mig in i konstiga och okonstiga saker utan att tänka mig för. Hinner jag tänka mig för brukar jag backa ur och ångra efteråt att jag inte gjorde det. Varför göra det enkelt om det kan vara svårt, liksom? Hmm... Det ser inte alls bra ut när jag ser det i skrift.

Nåväl, nu har jag gjort det igen. Ett infall med påföljande snabbt napp och nu är jag förvirrad och vill helst backa ur igen, men jag tror mig ha tillräckligt mycket is i magen för att ta mig samman och "just do it" den här gången.

Majsan, snart på en scen nära dig! Nära, beroende på var du bor i och för sig. Jag återkommer med rapport när jag vet lite mer.

Edit: Alltså, det är ingen jättegrej så ni kan sluta studsa nyfiket upp och ner. Tänk på era grannar under och stå still istället. Ni får veta tids nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar