måndag 1 augusti 2011

1/8:3

Nu ska alla ni olyckskorpar få något att gotta er i! Vet ni vad jag gjorde? Jag stod i duschen när det plötsligt började pulsera intensivt i min kindpåse. Färdigduschad tittade jag mig i spegeln och funderade en sekund. Petade och tryckte lite med fingret på den ömmande kinden. Hmm... "Det här kan bli mysigt" tänkte jag och tryckte bestämt till från två håll samtidigt. Jag ska bespara er detaljerna och sammanfattar istället hela händelsen med ett enda ord: Splatt!

Enda smolket i bägaren är att det satte igång en molande irriterande smärta som inte fanns där tidigare. Annars var det sådär äckelintressant och det fick mig att nästan gnugga händerna av förtjusning. *fniss* Ja, jag ska ringa vårdcentralen i morgon så ni slipper hötta med pekfingret och ge mig förmaningar.

Men min kropp fungerar precis som den ska och jobbar för fullt på att göra sig av med dumheter som den inte tycker om. Är det inte fantastiskt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar