onsdag 24 augusti 2011

24/8:1

För ganska exakt tio dagar sedan blev jag tipsad i en gammal (japp, vi är gamla nu!) klasskompis blogg om att läsa en annan blogg som tydligen ska vara fantastisk. Ketchupmamman heter den och visst, jag hittade några blogginlägg som jag fnissade lite åt, men sådär väldigt fantastisk tyckte jag inte att den var. Kanske måste man vara mamma för att förstå mammahumor. Kan vara så.

Idag, alldeles nu för en liten stund sedan, hade jag inte mycket för mig och satt i brist på bättre och läste ikapp lite inlägg på ovan nämnda blogg. Nu börjar jag förstå genialiteten i den. Nu har jag fnissat, skrattat högt och lett igenkännande, även om jag inte är en mamma. Mest underhållande i mitt tycke var ett inlägg om Försäkringskassan som jag rekommenderar alla att läsa. Klicka här så kommer ni direkt till det inlägget. Det är briljant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar