söndag 28 augusti 2011

28/8:1

Nej, igår var tydligen inte dagen då jag vann snuskigt mycket pengar på Lotto. Visst är det märkligt? Det kanske går bättre på onsdag eller nästa lördag.

Tidigare spelade jag Lotto på svenskaspel.se var och varannan vecka, bara småsummor, det brukade kosta ungefär 30 kr i veckan för spel både onsdag och lördag, både Lotto 1 och Lotto 2 och Joker på det. Småsummor alltså. Jag vann ungefär varannan vecka, bara småsummor, men det innebar att jag aldrig behövde betala in nya pengar utan använde de jag hade på mitt spelkonto om och om igen. En dag fick jag ett mail om att jag kunde välja att prenumerera på en rad istället, att allt skulle skötas automatiskt och att jag inte behövde tänka på att spela, förnya eller hålla koll på något över huvud taget. Betalningen skulle skötas via autogiro och summan var samma som jag brukade spela för, alltså 30 kr i veckan. Smidigt! Jag nappade direkt på det.

Det var någon gång strax efter årsskiftet. Sedan dess har jag inte vunnit någonting, inte en enda krona. Är inte det konstigt? Från att ha "gått runt" på samma spelpengar hela tiden och inte behövt betala in någonting går jag plötsligt bara back hela tiden. Lite suspekt är det allt. Det är nästan så att jag borde köpa några extra Lottorader till nästa dragning för att se om jag kan falla tillbaka i mitt gamla vinstmönster. Det kan vara värt att testa i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar