lördag 20 augusti 2011

20/8:1

Ibland samlar jag på mig smarta, roliga, tänkvärda citat och en del allmänt klantiga uttalanden och placerar dem i en speciell mapp för att jag tänker mig att jag ska skriva något om dem här någon dag när jag känner mig inspirerad. Det fungerar sådär och har mest resulterat i att jag har ganska många citat liggandes på hög. Därför tänker jag slänga ut en drös av dem här nu.
Enjoy! 

Dagens mest tröstande:
"Att du gråter är inte ett tecken på svaghet. Ända sedan du föddes har det varit ett tecken på att du lever."

Hur tänkte hon där?

Hade jag hetat Daniel hade det tveklöst varit jag som hade gjort det här. Skönt att veta att det finns fler än jag lyckas mindre bra ibland.


Dagens mest logiska resonemang. Aldrig, aldrig glömma det! 

Att vara framgångsrik på riktigt...


Dagens sämsta marknadsföring?


 Dagens "lättare sagt än gjort"

 ... vilket även kan sägas med orden
"Dumhet är att göra samma sak på samma sätt om och om igen och varje gång förvänta sig ett annat resultat än förra gången."

Lappen man helst inte vill hitta på köksbordet när man kommer hem...


Och slutligen en hälsning till er alla som läser det här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar